YOU YOU YOU !
TAPAYA FOLLOW BLOG NY LAGI DAH OKEYY .
STARTING FROM 1st of JANUARY ,
PLEASE FOLLOW MY NEW BLOG
kinyanova.blogspot.com
CHEERS !

Thursday, December 23, 2010

credit : pmr's result


tahniah to leeqa , fara , tieyaa dan sesape je yag dapat result bagos tu ehh :)

___________________________________________

tegok la tu , dorang punyaa result sumaa gempak punya. result saya nati ? O-M-G ! mumy , eyaa tanak amek PMR bole tak ? eyaa takut laa . degan ape yang korang cakapkan tadi tu , " tinggal eyaa sorg jela harapan kami " serious , saya cuak gila laa    -__________- saya takut tk dapat bagi ape yang korang nakkan tuu . saya tak sukaa org terlalu menaruh harapan kt sayaa . saya tau kemampuan diri sayaa takat manee. abang dulu dapat 7A1B , leeqa dpat 6A 2B , fara 7A 1B jugak. dee , saya tak hebat macam dorang . yeyeye , pape pun PMR tkkan ditangguhkan kalau nur athirah ny tak amek kan ? okey la ceni , saya akan buat apa yang saya mampu . walaupun sebenanyaa saya tak mampu -.- saya paling malas belajar , malas membace dan M-A-L-A-S ! demi nak membersihkan result pmr family kite ny , eyaa akan dapatkan 8A tu ! nak tunjuk dekat family aunty lina yang family kite hebat. lebih hebat drpde family dea ! sabar kau amir zaqwan , pembalasan dendam result cemerlang akan aku balas ! HA-HA xD