YOU YOU YOU !
TAPAYA FOLLOW BLOG NY LAGI DAH OKEYY .
STARTING FROM 1st of JANUARY ,
PLEASE FOLLOW MY NEW BLOG
kinyanova.blogspot.com
CHEERS !

Wednesday, November 17, 2010

Ketulusan Hati :]

SYAZIL - class monitor. yeah he's funny, sporting and sometime acting like OMG gediknye dea! dea slalu pkai word "hot" wekk kemenyampahan LOL ;p dea tk jemu jemu minat lady gaga. kami satu kelas da puas nasihat dea jagan telampau taksub sgt dkt LG tapi dea yeahh telinge kuali. weh, i like being ur classmate for this year man :D we're now become neighbour.


AMIRO - oh dude si montel kelas aku tu. haha aku paling paling tk suke dea sbab dea suke usha pelek kt org. rase mcm nak koyak je kulit lemak dea tu bgi haiwan mkan -.- dea pling gedik pling bangge bile menang binggo. alaa, main tipu bole la kankan? otak dea ny tk bersih sgt haha! cewahh, dpat jdi pengawas pecubaan tuuuu.


AIMAN - si warak dlam kelas. dea TERsgt la suke bgy ceramah dkat kami. tpi, ade ke kami denga? and dea suke ckap psal politik. peyepak jugak aku bagi kt dea ny nati. asek nak menang kt dea jee. tapi skali tu dea ckap psal uttttt aku jwab , dea tuka topik laen. nahh, jagan cube cube nk lawan dgn aku ;) kekadang he acts funny . tamba lagi bile ckap gne loghat mende dea tah tu, oh lawak la kau ny wehh.


PRATHIB - the one and only indian boy in my batch. otak jenis ape yg dea ade pun aku tk tahu la. dea ny amatlah PRIHATIN trhadap makah exam budak kelas kami ny. ade je tk puas hati. ewww dea ny gatal! suke rabe amiro. kesian kau kan miro kankan? bile pkai suar krs semejang jee zip tebukak. bongek! bole pulak zip dandan tu, dgn org pndangnye lagi. oh prathib, please make sure that your zip is always lock yaa after this :)


FIRDAUS - darakula-darakula-la-la x) dea ny pendiam tpi otak jagan ckap laa. bijak! aku takod dgn dea sbab err tapaya tahu! since then aku da tk rapat lgsong dgn dea. rambut cacak dea, aku sukaaa :)


ZAWAWI - si kerdil pengawas pss yg kami punya. tugas dea- post surat cinte yus dgn izzat. aku mang tk rapat dgn dea, bole dikire dgn jari bpe kali aku ckap dgn dea. but since english camp, hubugan erat ntare kami mule tejalin. *awhhh gatal


ANIS - kami kawan baik mase sekola renda tpi sejak sekola menengah teros tk rapat. babeng laa, aku rendu suasane dluuu :") si bijak sains. chubby tk sgt montel tk sgt. mate sepet ajo aihh. nk jee korek mate tu ! anis, aku sayangg kau.

HANANI - OhNANI ! haha aku pena pggil dea cetu weh. dea tk mare. yupps dea penyabar orgnye. nani, hmm suke sgt berahsie psal makah exam. tu pun nk malu malu, pelek betul --" selalu jalan dengan aku utk ke kantin wktu balik. heyya, dea yg slalu lmbat okeyy !

AIMI a.k.a NAOMI - oh ghostt ! taksub sgt dgn korea. minho laa, jong hyun laa sape tah la lagi. grr menyampah aku. well perempuan, biasela kalo gedik. dea ny pun gedik jugak :") bendari kelas tapi melagak mcm ketue kelas. jagan la telampau GK ye lepas ny. hey kau, anand aku punye ! SUNNYYA :)) tahniah dpat jdik pengawas pecubaan.

SHAZAAIN - helo emon! mgken aku akn rendu kau lpasny. assistant class monitor. tk payah nk cite lgi psal dea ny, sbab korg pun da tau keakraban kami. dea ny telampau sygkan abg angkat dea, smpai kt meje pun sggop tulis mcm mcm. shhh talei bising :D jatoh longkang sbab siput babi pun da bole nangis. hehaa peneraju utame tingkatan due, kan? shazaain binti abu mansor, saya sayang awak tauu.

ATHIRAH - sape dea ny? kenal tk? oh setiausaha kelas 2 farabi tu kan? tana cite psal dea. segan telebih jee dea tahu. suke sgt lawan ckap cikgu. grr~ berubah la yee wahai athirah :") dea tk cerdik, dea tk suke buat homework, dea baran kekadang. bak kete ecah, dea bole menang jdi pelakon wanita terbaik. dea dea dea ahh sume deaa !

INTAN YUSNIZA - toing toing ! si cengeng kud. senang sgt nk bagi dea nangis. suke tegok bibir dea, ehem! SEXY AHHA XD si bijak mathematics. sekepale jugak la dgn aku. tapi suke sgt mare aku -.- si beg londeh , si bagan serai , si LNTAN itulah dea. AJK TONG SAMPAH, logik tk jawatan tu? wuu intan yusniza binti mazlan, saya sayang awak juga tau :D

NURISA - putih susu. suke tegok muke dea bile tk pkai spect. dea bijak? yeah correct! wlaupun dea mcm PENDIAM tpi dea aktiv sport dan bijak weh.diam diam ubi berisi kan? :)

NURULAIN - anak mamamammiiii ! weh, aku tegok muke kau kt dlam gamba kelas tu kankan, terus aku puji kau, kate kau cantik. baik tk aku :) dea ny selalu sgt kua kelas awal. fuii ;- bedisiplin gile la kankan?

ALIYA - aku tk tahu dea set jam dea bpe minit awal. semedang aje nk pulang awal. dea ny muke mcm kartun siket tau. aku rase dea ny paling cool dlam kelas aku. tpi bile ckap psal duet, ade aje nk komplen. tpi dea jugak yg bayar awal. aliya, kau bole jadi ustazah wee ;)

HASWANI - kuat tido. mase belajar semedang je dea tido. tapi mase exam, fulamak top five dho dea ny. dea ny suke sgt TERpijak kasut aku. and automatik minta maaf. ceh, aku tatau nape dea suke sgt minta maaf dkt aku. mende TER jee pun kan? wani wani, peminat fanatik firdaus kann :)

FARAH - emang dasar kedekut! duit raye smpai skrg tk bgi bgi lgi. selalu menyanyi lagu emang dasar. khas utk aku kud -.- si gf MB. kwan baik wani. dea ny bile ckap kt depan class mesti hayun sane hayun sini. tulang lembut sgt kud kankan?

AZLIN - diam diam ubi berisi. paling cantik dlam class aku. pendiam orgnye. kan? dea ny pembekal cermin bgi bebudak perempuan class aku :)

RASHIDAH - fers time aku nmpak dea, aku ckap muke dea mcm burung hehee. berjawatan sbgai pengawas sekola. suke sgt bace novel. rapat gile babeng la kau dgn syazil kan? ngee

SYAHIRAH - yeah! aku bejaye kalahkan dea mase exam selaras2 haritu. dea ny pendiam. aku suke ayat english dea, sedaaaaaap ;) kami kenal dkat tucen mase dajah lime .

DINESH - shhh dea ny ade couple tautau jagan main main. suke sgt ckapckapckap dgn sangkeeta dlam bahase india. eshh, dinesh dinesh. rambut dea straight sbab rebonding okey. fuii ;- thats all about her.

ini kami warga 2 FARABI 2010. banyak kenangan manis dan kurang kenangan pahit bersama.